Life in a ashtray

Känns som att tiden stått stilla. Så är det väl om det händer mycket i huvudet och kroppen vilar. Bloggusch har det varit. Vissa saker får ni inte veta. Helt enkelt.

Jag har bott i en askkopp däremot. Rökt en miljon cigg ungefär. Bara cigg ingen mat, lite kaffe. Fick blåsor i hela munnen. Snyggt. Sen blev jag sjuk. Nu är jag sjuk, på riktigt. V har tagit väl hand om mig. Lagat soppa, rastat hunden hela kittet. Han har också kallat mig spöke. Whatever, det är inte jag som vill knulla ett. Prio ett just nu är att bli frisk då det är festis x 2 this weekend. Ett för vuxna barn där man kan leka med barbiedockor och ett för barn. Får se om jag hittar till fiskdammen.

Känns skönt på något sätt att skriva här igen. Har funderat över detta, bloggande. Känns som att detta forum inte är rätt för mig. Det jag vill skriva om går inte. Tänker inte lösenskydda den heller. Det är crap. Många har gett mig råd men jag vet fortfarande inte hur denna saga skall sluta. Time will tell tills dess tänder jag en ciggjävel. /FimpPaulicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0