God fortsättning!

Nu efter juldagarna har ni tittat in hos Paulicious blogg. Hej! Trevligt att råkas igen!
Jag har festat lite i två dagar nu. Var på en jätterolig fest på juldagen. Bilder kommer... Men när folk började bli folla och det spårade lite valde jag att dra vidare. Antingen har jag mognat som individ eller blivit jävligt tråkig! Jag tror mest på det sistnämnda. Känner mig ändå inte helt nöjd. Mina polare, de som är bäst på fest har varit bortresta så något har fattats. Annars har julen varit underbar! Umgåtts V´s familj och släkt. Firat med dem i två dagar och sen firat på det polska sättet.
 
Är du nöjd,  Jesus?

Efter min julklappsutdelning upptäckte att jag är grym på välja rätt julklappar/presenter till personer jag inte känner så bra. Det är en bra egenskap, minst sagt. Men jag har märkt att människor i allmänhet kan ge en vilken skit som helst i present, utan någon sorts omtanke. Själv tänker man efter och lägger ned en bit av sin själ i presenten. Sånt är tråkigt. Sen skäms de sen som små hyndor. Rätt åt dem.

Fick min julklapp av V. Tittade på den i 2 sek sen kom mitt tycke, kort och gott: 

- Nej!

Då svarar han;

- Jag tyckte inte heller om den. Visste att du inte skulle tycka om den.

När man köper något till någon annan, utgår man ändå inte efter sig själv först? Sin egna smak. Stupid is what stupid does. Nu försöker han kompensera med andra små presenter, det kan han ju fortsätta få göra. I oändlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0