Paret som lyckades

En gång då jag skulle göra det skönt för min pojkvän så råkade en bit av strängen på hans penis fasta mellan mina framtänder (hur nu fan det gick till). Detta resulterade i att hans penis fastnade riktigt ordentligt i käften på mig. Efter samlat mod drog han sig lös, men biten som hade fastnat mellan mina tänder följde inte med vilket resulterade i en mängd blod... I två dagar gick jag sedan omkring med penisrester i munnen innan jag kom på att använda tandtråd.

Detta skedde dessutom under den nykära och allmänt pinsamma perioden. Kändes ju måttligt bekvämt :)

Ni tror väl inte att Paulicious glider runt med penisrester i munnen?

Källa: Metrobloggen.se


Kommentarer
Postat av: peter

hhshsa ajdå

2008-12-20 @ 14:39:38
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0