Same shit varje gång

Ska på ett viktigt möte imorgon klockan 9.00. På morgonen! Halleluja, Praise the Lord... Ungefär sex timmar kvar. Snacka om att jag kommer svamla massa skit. Nej Paulicious det får du inte! Det blir alltid såhär när jag har något som jag ser framemot eller något viktigt - jag kan inte somna då. Fuckin skit.

Sov tre timmar på V´s mage. Vaknade. Sen var det kört. Han tvingade mig göra kaffe åt oss. Jag drack skiten. Han sa att thé också innehåller koffein så jag kunde lika gärna dricka kaffe. Nehe. Tacksåjävlamycket. Nu ligger han och sover som en liten bebis och jag sitter här speedad som ett tjackluder. Fint. Vissa blir påverkade tydligen. Ska tvinga honom dricka mitt kiss imorgon. Nä det ska jag inte. Vill ju inte skämma bort honom. Det räcker med att jag märkt hans kropp likt kreatur i helgen. Så kan det gå när jag inte får "skapa". En fylla. Vi skulle baka saffranbullar med kesella, nej det heter lussekatter idag. Men nej. Vi gjorde något helt annat. Fortplantning. Lyckades ju smälla i oss en sådär 20 lussekatter på en dag sist. Saffranberoende. Finns det hjälp? Inte långt kvar till julafton. Shit. Måste fixa trixa. Hoppas V kommer vara jultomte. Tycker jag är kul. För det innebär att Paulicious kommer få ligga med tomten. Hoho.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejhej! Lina heter jag :) Sysslar med bloggdesigner. Gör headers, redigerar bilder, ändrar typsnitt osv - allt efter min kunds önskemål för hundra spänn. Ett jobb som tar cirka fyra timmar. Intresserad? ;)

2008-12-01 @ 12:17:49
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: peter

varför har tomten så stor pung??....han kommer bara en gång om året

2008-12-02 @ 21:33:51
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0