Still drunk as hell

Ibland blir det inte som man tänkt sig. För mig blir det aldrig så. Men det är också charmen med att leva detta liv.

Var på möte i fredags, åt middag med en vän och skulle sen å k a hem. Men dit kom jag inte. Nej jag slank in på en liten tillställning istället. Oj oj. Mobilen dog - V mycket missnöjd. Det var f r i bar. Eller vad man kallar det. Man tar för sig helt enkelt tills man spyr tydligen. Man får inte röka på krogen heller. Nej, det är inte så poppis. 

En kille i sällskapet fick en tampong i sin drink. Av någon. Servitrisen blev äcklad. Det var på den nivån. Hade ju lovat att vara hemma vid 19. Men jag lyckades iallafall sicksacka mig till sista tåget. Träffade en extacyspeedad bög från Israel som lånade sin mobil till mig. Gulligt. Snackade engelska med honom. För att jag stått och gaggat med en framgångsrik britt i baren tidigare. Båda var bögar bytheway. Mycket bögar dras till mig, de vill nog knulla mig. Det får de inte. Bögen fån Israel sa hela tiden:

-Prata esvenska med mig.

Men det vägrade jag. På tåget hittade jag en ny vän. Från malmvägen! Lyckas alltid bekanta mig med malmvägenboys, så har det varit sen jag var 15! Han var truckförare, det frågade jag två gånger. Bad honom om ursäkt för att jag var så full. Som att det skulle skona mig från att spy i en påse. Jag är glam. Kom hem till V. Letade efter honom i sovrummet, det är väldigt litet. Under den tiden stod han och tittade på mig, i ett annat rum. Jag var inte poppis. Fick sova i skamvrån. Stackarn. Tur att Gud gav honom tålamod. Tålamod till sin polska adoptivdotter.  

Alvedon brustablett, jag ska aldrig säga nåt dumt om dig igen. Förlåt. Tack för att du finns! Du får vara brudtärna på mitt bröllop.


Kommentarer
Postat av: Anonym

som jag alltid sagt cousine it kommer alltid vara där för dig, jobbigt och ha den känslan som du har nu glad el ledsen och inte veta vilket ben du ska stå på. brukar bli ett jättebrak och någon som blir ledsen hoppas bara jag har fel för har känslan att allt inte är 100% längre. men som du sa i morse "alla har ett eget val" bara ringa el messa gums om det är något. ha det bra så länge kram

2008-12-08 @ 18:59:46
Postat av: peter

hehe,,du skön asså

2008-12-08 @ 19:11:05
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: Suger Dee

Hej vännen !



Mkt fint skrivet.

Tack för senast... :)



/ Suger Dee

2008-12-14 @ 05:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0