Blogga inte ens, aight?

Gick upp tidigt imorse. Av att min lilla prinsessa pep ganska bra. Vi tog en promenad. Sen frukost, chokladmuffins o cola light. Gott o leva annars kan det kvitta. Sen hade jag inte så mycket att göra, V låg och sov. Trots att jag skrek:

-Vaaakna!!! Jag har tråååkigt.
-Mmm, vad vill du göra?
-Inget.

Ibland jävlas jag bara. Lite sådär, ni vet. Jag surfade runt, tänkte; nu kan jag läsa bloggar medans han sover. Men fii fan folk kan inte blogga. De skriver för att uppdatera, ingen annan anledning. Så tråkiga att de är värda en smäll på käften för att de missbrukar bokstäver. Blogga inte! Sluta. För ert innehåll luktar som det katten gjort i lådan.

Men sen finns de ju de som kan som denna donna. Oj boy, nu snackar vi asså.

Tycker ni att jag är lite av en litebättreänallaandrapåattblogga kan det bero på att jag fick världens komplimang av en gammal maffiavän i helgen. Hon tyckte om Paulicious blogg! Sånt värmer när man har horkläder på sig.

arg-173870-309078_368



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0