Ett steg närmare giftermålet

V och jag låg och snackade om en lägenhet, som kanske blir Paulicious mansion.
Plötsligt släpper han the bomb;

V: -Tycker du ska skita i den där lägenheten. Flytta in till mig istället. Det skulle vara jättemysigt.
P: -Öhh va? (i chocktillstånd)
V:- Ja.
P: -Menar du allvar?
V: -Ja det är klart.
P: -Jag blir rädd nu.
V: -Isåfall var det ett skämt!
P: -Nej! Jag blir glad om du menar allvar.
V: -Jag menar allvar. Men du får bara ta hit EN möbel.
P: -Då tar jag med mig en levande möbel, hunden.
V: -Okej. Av henne kan vi göra ett par tofflor.



Kommentarer
Postat av: peeeeter

han e ett geni...klart de en nbjudan..men ni kommer af inte juh på dom

2008-11-12 @ 08:44:09
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: peeeeter

men ni missa mitt lilla kalas juh =7 snyft snyft---så nu får ni gottgöra mej genom att komma till jones på lörda...så e de bara =)..

2008-11-12 @ 18:17:29
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0