Flashigt värre

Just nu har någon lagt sitt huvud på tangentbordet i ren protest. Iallafall idag ska jag:

  • diska 
  • dammsuga                                                                                                                                           
  • städa hos V
  • på bajsmöte
  • på långpromenad med ADHD-Mischa
  • baka med mamma
  • rulla köttbullar
  • vara så snäll jag kan vara

Snacka om flashigt liv! Vill bara lägga mig i sängen och tända en cigg. Döda mig. Döda mig nu. 



Kommentarer
Postat av: peter

hahaha...ja har skickat svaret från 118 100 på vad är en rosa socka till din mobil haha

2008-11-04 @ 19:30:11
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0