Fuck the love up

Han har tagit hand om en bakfull Paulicious hela dagen.
Det är inte det lättaste. Min kravlista är ganska lång typ som j-Lo´s. Jag har även fått träffa hans porriga far o faster. Giftemålet är ett faktum, mina vänner.

Han har gjort allt för mig, som han alltid gör. Ibland har jag varit nära på att tjura, av lycka. Mina vänner har vid olika tillfällen sagt att jag inte får fucka up det här. De vet ju att jag är en hyperaktiv dramaqueen. Och jag har sagt att jag ska vara duktig flicka och sköta mig. Vad gör jag? Slänger ur mig den
mest olämpliga kommentaren jag kan komma på. Ni vill inte ens veta vad jag sa. Han tog det inte bra kan jag meddela.Nu har vi inte snackat el rört varandra på två timmar typ. Det är onormalt. 

Jag kollar Jude Judy, she fuckin rules! Han
låtsassover. Men jag ska nog knu..ffa honom lite så vi blir vänner.

Faan vad less jag är på mig själv. Shot me. Bang bang! 

Kommentarer
Postat av: Jen

så kan de ju vara ibland. haha

2008-11-02 @ 11:17:48
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0