Intressant flicka

1)jag nördar sönder massvis med serier
2)jag fryser mer när det är nollgradigt än tio minus
3)igår sprang jag in i en vägg
4)när min kille gjorde slut vägrade jag sova,utan satt och såg grey's anatomy i två dygn
5)jag bryr mig inte om utseendet det minsta hos någon
6)jag säger tyvärr nästan aldrig ifrån,vilket leder till massvis av problem
7)jag läser alldeles för många bloggar

Jag hade tråkigt en dag så jag räknade nyss hur mycket pengar jag har gjort av med på mitt kort detta år .

10298.74 kr
tyvärr är alldeles för mycket av det till godis ..
Jag måste sluta ta ut pengar för att kunna köpa godis på Grottan..
Aja, ska se The Hills nu, PUSS

Nej det är inte Paulicious. Det är en annan stjärna. Finns det fler? Ja, tydligt det. Men jag tänker inte länka. Det är fett smörigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0