Nobody knows

Konstig kväll i fredags. Det ända jag var brydde mig om/koncentrerade mig på var youtube och att dricka upp andras drinkar! Jag vill inte prata med någon, min tid är dyrbar. Väldig social den där Paulicious. Tur att jag har bra vänner. Som en sa innan vi beslutade oss för att festa;

-Jag vill inte att du ska sova! Jag vill att du ska bli dyngrak!!!

Det är en vän som vet mitt bästa.

Jag blev d y g n r a k. Rakt in i väggen! Träffade ett ex också på krogen. Man vill ju framstå som att man har ett sååinihelvetejävlabra liv. Så jag skrek:

P: -Jag ska gifta mig med min nya kille!
X: -Jaja P. Vad bra för dig.
P (aggressiv): -Nej, det är sant. Jag kommer göra det!!!

Det såg ut som att jag var nykter och ordentlig, men det mina vänner var jag inte. Skenet bedrar. Träffar ni mig en torsdagsmorgon och jag är väldigt glad. Då undrar ni, är hon alltid såhär eller är hon på lyset? Men det är bara jag som vet. Ingen annan.
Hoho.

               



Kommentarer
Postat av: peter

du e genialisk

2008-11-03 @ 20:33:20
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: peter

du e genialisk

2008-11-03 @ 20:39:04
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0