Oktoberfest

En rosa socka i 3-pack fr Nike har kort skaft, ribbad öppning med resår och är tillverkad av 85% bomull, 12% polamid och 3% elestan. Tvättas i 40 grader.

Nu kåt.

Vad har du för adress? Vi tänkte skicka en vit limo att hämta upp dig.

Jag kommer in om 2 min. Var beredd på en turkisk Carolina Gynning.

Kenza vann årets blogg. Jag tycker Paulicios skulle vinna ju.

Jag vill dricka.                                                                                                                                        

Ring din far nu och be om cash.

Innan banken stänger.

Har ni dricka? Jag är en törstig slyna.

Haha! Undra hur många liv jag har kvar. För du dödar mig ofta med dina grejer. Haha.

Yo legalize. Wassup? Sover du? Ska du dricka öl med mig idag?

Alltså seriöst! Du knäcker systemet.

Someones drunk.

Kolla nu borstar du tänderna igen.

Vilken tid? Jag älskar att bada.

Hon gnäller som fan. Vad är problemet?

Har inget nr yao. Jag har en majskolv på spisen.

Ska vi leka ikväll?

Tror att jag kanske betett mig lite dumt och gett dubbla budskap, men jag har flickvän bara så du vet.

Haha! Du dödar mig. Vad gör du ikväll?

Ni är lite freaks.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen det där..

2008-11-05 @ 11:58:45
URL: http://ericae.blogg.se/
Postat av: Amanda!!

Du e föör rolig



=D

2008-11-05 @ 16:52:33
Postat av: Paulicious

Amanda, jag uppskattar att du läser och kommenterar. Skitkul ju! Kraam



Erica, 75% är ord som kommit från din mun/anal.

2008-11-05 @ 18:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0