Paulicious the Sugarwhore?

V jobbar. Långt borta. I Malmö. Snacka om saknad. Jag glömde mina cigg hos honom. Tänkte gå ut och leta fimpar men det är svårt när snön täckt dom. Brist på cigg = extremkonsumtion av socker. Jag har ätit 9 saffransbullar, 3 mandariner, en morot, en halv påse chips och druckit 1 l julmust. Det värsta är att jag inte vet om jag precis börjat eller om jag snart ska sluta. Vill inte bli en oversized-Paulicious men risken eller chansen är nog minimal. Im a lucky skinny bitch! 

För några veckor sedan hade jag fest med hallon-bakelser. Oj det var grädde över hela golvet. Ingen alkohol inblandad dock. Ibland kan sockret överta kontrollen!

En annan kväll när jag sov ensam hade jag gått upp i natten och ätit polsk choklad. Massor. Hur fick jag veta det? Jo mitt bröst var täckt med smält choklad när jag vaknade på morgonen. So delicious. That Paulicious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0