Paulicious in the kitchen

Nu kan hon känna sig besegrad. Mamman i huset. I helgen har jag bakat muffins och lussekatter, diskat och lagat middag. En gång kom hon in i köket, i chocktillstånd och frågade;

-Vad är det med dig idag?

Jag svarade inte ens. V frågade samma sak. Då mumlade jag något om att jag ska bli hans fru sen gick jag därifrån.

Igår bakade V och jag muffins. Jag har ju fått någon slags muffinsnoja då alkoholen inte funnits inom räckhåll. Muffinsarna blev piss. Men fåglarna blev desto gladare i morse. De hade fest. Med tjugotre stycken muffins. Chokladsmak. Nöjda pippis. Paulicious också nöjd.

Sen lagade jag middag till V. 80-tals mat sådär. Maten såg äcklig ut. Jag kommenterade själva utseendet. Då svarade han;

-Nej det ser inte äckligt ut. Det är bara det att jag VET att det ÄR äckligt.

Mmm. Paulicious äta själv. V sätta sig ute äta muffinsar med pippisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0