Pauliii!

Ja mina kära vänner. Det blev krogen idag. Som det brukar bli. Vill inte höra ordet alkoholproblem, igen! Aiight? Men Paulicious gick hem tidigt. Oi oi. Hemma hade mamma, världens bästa, lagat; Skagen m bakad potatis till förrätt, fetaostbiffar till varmrätt och pannkakor till efterrätt. Behöver jag nämna ordet belåten?

Nu ska jag dra hem till V. Har lovat att jag ska pussa honom allover. Saknar honom sjuuukt mycket. Fattar inte att man kan sakna någon på det här sättet. Tror dom kallar det love.

Jallah,
jag drar nu!



Kommentarer
Postat av: Anonym

pussa på aik??%%%. e inte kurd el halv måste varit de. vi kunde ringt en vän l 50%.seriöst snyggare snällare och en vän men men du med ahmed abdulla ali baba rosa skjorta liten penis och muslim hata alla dö.

2008-11-02 @ 23:14:25
Postat av: peter

you are the man

2008-11-03 @ 20:48:24
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0