Shes a bitch

Vill inte äta mat. Ost funkar. Orkar inte prata. V ringer, hör massa brudar i bakgrunden. Köpa AK 4 och dra dit. Rensa upp. Äter bakelser och dricker julmust och kafffe. Gnäller. Gnällfittan liksom. Tar en cigg. Cigg smakar skit. Det första jag gör på morgonen när jag vaknar är att skrika att det luktar fitta i köket. Mamma svarar:

-Vad luktar fitta?
-Hunden kanske, svarar jag.

Sen fortsätter det på den nivån. V fick ett antal smällar i natt, mest i huvudet. Sen kramade jag honom, grät nästan. Sen slog jag honom igen. Bara för att. Han slog tillbaks, på armen. Jag sa;

-Aj, det där gjorde ont.

 När han väckte mig sa jag;

-Varför kom du ens hit?

Trevlig den där Paulicious. Jag väljer iallafall att stanna hemma. För jag vill inte paja för andra. Men det har jag märkt att andra inte gör. Egoister. Ringde syrran för att jag mår dåligt. Hon sa;

-Ta ett piller så går det över!

Det har jag nu gjort. Tagit två. Starka. Väntar på att skiten ska kicka in. Hoppas jag får tillbaks talförmågan då kanske jag kan umgås ikväll. Då blir det galet. Finns inget annat alternativ.

Beskrivning: Premenstruellt syndrom, PMS, är ett samlingsbegrepp för olika typer av fysiska och/eller psykiska besvär under förstadiet till menstruationen och som i vissa fall kan utgöra ett handikapp.

Tack Wikipedia, ni förstår! För det här kan inte vara nått annat än ett handikapp.



Kommentarer
Postat av: peter

är du arger?

2008-11-08 @ 17:36:55
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: peter

story hahaha.allt av sant ju

2008-11-08 @ 20:10:36
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0