The life we live is the life we love

Jag skakar i min basketskor.

Inte alla indianer i kanoten.

Kan jag få en melon istället?

Haha. Du är unik!

Är du påväg till big city?

Mamma har köpt mousserande. Hon är fan bäst.

Några bärs och sömntabetter, detta blir bra ska du se.

Ska du ha mat från thai? Kom följ mig  =)

Make a wish!

My wish is to have my best and original Paulicious in the same room.

Tror du är lite utav en tankeläsare.

Man skulle fan vara dum om man missa denna planerade back 2 da future afton med inslag av spel, dans och sång.

Kåtis.

Jag bryr mig inte om vad din smurf till pojkvän säger.

Kan bli svårt baby...

Gud uppfann underlivssvamp för att även kvinnor ska få veta hur det är att leva med en irriterade fitta.

Ok mamma polski =)

Kom hit så jag får se ditt ansikte.

Jag vill råna en bank.

I´m sorry I cant make it today.

EN GAMMAL TANT HAR MAX EN TIA i plånboken.

Pratar du med mig eller med en elefant?

Fixat bira? Jag är en törstig slyna.

Men är du helt galen =)

Kan du sätta dig på tåget till Gbg?

Har du gjort det. Fan vad sexigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0