Kom igen! Vi lever bara en gång. Vi drar någonstans!

Idag har hon arbetat. Den lilla polskan har bidragit till samhället. Tur att jag inte har ett gåtilljobbetmedsurminvarjedag.
Det är inte det livet går ut på har jag märkt.

Nu sitter jag och raggar krogsällskap då V är borta dansar råttan på bordet. Ingen vill drinka med mig. Att det ska vara så svårt för folk att ta sig ut ur sina trygga boningar och känna på livet.

Ta mig till Ibiza. Så jag får känna pulsen ordentligt. Det här suger. Paulicious är ute efter spänning. Inte mammas stickade sockor.

Nu svarade en av mina utvalda. Jag drar. Kan inte sitta och ruttna här. Jag är här och nu. Jag lever. Det ska firas varje dag!


Kommentarer
Postat av: peter

häng me oss till amsterdam då =) haha..blir galet

2008-11-27 @ 22:09:17
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0