Word!

"Det är på natten. Tiden mellan 22-02 det är då jag trivs med min ensamhet. Det är då jag går in i min kreativitet och stänger av allt annat. Tid och rum, står stilla, enda måttet på tid är ljudet ifrån min tv. Jag vill lära mig saker på natten som jag inte har ro att läsa om på dagen. Det är som att jag förknippat dagen så mycket till verkligheten att jag inte kan skapa i den, vill bara springa ifrån den. Natten den älskar jag den vill jag leva i och flyta runt i. Jag glömmer allt om natten. Jag minns allt om natten. Sen kommer drömmen och den älskar jag mer. God natt."

Känner igen mig i varje mening. Skapa och utvecklas! Det är en stark inre röst som skriker, den måste bli hörd. Texten tilltalar mig. Hon har skrivit den.


Bläää... Mina ben ser ut som två särbarn.

Normala. För att Paulicious har många manliga läsare också. What a whore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0