Cv, personligt brev, uttråkad vovve, kaffe, kreativitet jadijada

Jag söker mitt drömyrke nu! Har suttit och skrivit i en timme nu. Känns tungt att skriva om sig själv. Sen kom jag på det! Jag behöver inte skriva nåt cv, jag är ju superstar! Jag behöver bara gå förbi företaget så blir jag anställd.
In my vet dreams maybe!
Undra om jag inte ska ringa dom? Vad ska jag säga? Öhh, hej! Är tjänsten redan tillsatt? Sen brukar snacket flyta på rätt bra. Om det inte sitter en surfitta i andra luren. Wish me luck, I need it!
Annars kan jag ju bli konstnär. En måndag i februari-08 satt jag på golvet (jag är närmare jorden då, som jag upprepade ett antal gånger för E på fyllan) och målade samtidigt drack jag  öl. Sen vips kom Monday till. Detta underverk:
Vad tycker ni?




Paulicious är en mångfacetterad ung dam, hon har många dolda talanger.



  

Kommentarer
Postat av: Erica

JAG älskar dig blogg..tänk om alla kunde förstå ironin och humorn i den också :D kraaam

2008-10-03 @ 14:18:53
URL: http://ericae.blogg.se/
Postat av: Caroline Rau

Ja tiebie koham kohanie

2008-10-13 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0