Good girl

Jag är snäll liten flicka idag/ikväll. Ingen alkohol, ingen galen dans för jag är fortfarande bakis från gårdagen.
Lyssnar på den här låten. Varenda ord stämmer ju in. Detta är heelt sjukt mina kära vänner.

Hade världens skönaste knull, nej jag menar samtal med min vän Issa. Det var väldigt givande o efterlängtat. Som Jesus var ungefär.

Inatt hade jag tydligen fått en nojja på thaimat, hade tjatat om det i 20 minuter. Nån thailändare som vill komma hit till Paulicious och laga? Fatta om jag bodde i New York då hade jag bokat bord, tagit med mig mitt utsökta sällskap och äääätit. Men jag bor ju dessvärre i ett Fittland där alla kök måste stänga kl 22 trots att människor är hungriga. 
Jag har ju utvecklat en mindre fobi för att laga mat på senare tid. Då är man oftast hungrig. Fråga bara min vän Eric som får uppmaningar som "Laga mat jag är hungrig!" Eller klockan 9 en lördags morgon "Har du ingen korv hemma?" Fatta det finns så mycket i denna värld o jag frågar efter KORV. Sexuellt frustrerad kanske? Vad tror ni??

Nu sa jag "Jag är hungrig!" Vet ni vad jag fick till svar? "Stoppa in din hund i micron då!"



Kommentarer
Postat av: Fian

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

2008-10-19 @ 20:53:00
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0