Mina framgångar på krogen

Ni kanske tittar på mig och tänker; den där Paulicious kan inte ha svårt för att "få napp" på krogen?
Men där min kära, kära små vänner har ni fel. Här kommer jag anteckna mina framgångar för att sedan analysera dem.

Kille nr.1 sätter sig bredvid mig på krogen. Han är småfet har mjukiskläder på sig. Observera en fredagskväll! Tittar på mig i profil och frågar:

-Vad har hänt med din näsa egenligen?
Jag: Öhhh, vaddå? Aha, nej den ser ut såhär..

Kille nr.2 Detta är en annan kväll. Han sitter mittemot mig. Är dygnrak och skulle säkert knulla allt med som andas. Tittar på mig och utbrister:

-Du är inte ens snygg!

Jag sitter chockad och får inte fram något svar.

Kille nr.3 är kompis med kille nr.2 han är finsk, ful och lider säkert av nån allmän störning. Det första han säger när ser mig och min vännina är:

-Jag vill slicka fitta (samtidigt som han gör "rörelser" med tungan)
-Vad äckligt! svarar vi då.

Sedan säger han till mig:
-Din röv är hängig!

Kille nr.4 ser bättre ut än de tidigare varelserna. Men lider dessvärre också utav nån allmän störning. Han är också lite fet. Varför säger jag lite? för att vara snäll? Tell the truth, han var fet i mina ögon. Tjock mage = tjockis. Jaja iallafal, han sitter bredvid mig och säger :

-Du är inte snygg men du är do-able.

Sammanfattning: Det är bara freaks som dras till mig. Men trots min missbildade näsa och min hängiga röv vill de utföra samlag med mig.












Kommentarer
Postat av: Erik

Haha.. jadu, män! vad ska man säga om dom ? jag hade en mardröm, hör av sig så jag får veta att den inte är sann..

//tjockisen

2008-10-07 @ 11:14:14
URL: http://ericae.blogg.se/
Postat av: Egoina

haha!

2008-10-07 @ 11:42:18
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Josse

varför? jag förstår inte ens hur du lyckas hamna i sånna situationer! du är ju paulicious- the one and only! du är så het att det ryker om dig! ;) kom till linkan o bli behandlad som den princessan du är! puss

2008-10-13 @ 00:07:45
URL: http://egofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0