To be or not to be

Jag stod och babbla med en person blablabla. Sen berättade jag att flirtat med en intelligent, vacker kvinna.
Då kom the million dollar question "Vaddå är du bisexuell, eller??"
*Booooooooom!*
Öh, va va va va?!! Jag började svamla samtidigt som jag tappade balansen och höll på att ramla baklänges trots att jag stod på stadig mark. Kommer inte ihåg svaret såhär i efterhand då det cirkulerade 1000 tankar i skallen på Paulicious.

B i s e x u e l l . Vilket jävla laddat ord. Säger jag "Ja, det är jag". Då låter det som "Jag knullar allt o alla, fitta som kuk och jag ska snart börja spela in eget material". Men riktigt så är det ju inte. Jag varit bigtime attraherad av en tjej en gång i tiden, när vi sedan hade sex var det en erfarenhet som jag bara kunnat drömma om innan. O hade drömt om.
För henne var det dock inte ömsesidigt, fett synd. Det var mer en kul grej för henne. 

Jag har aldrig varit kär i tjej kommer nog aldrig bli det heller. Gillar det manliga. Meen jag tycker tjejer/kvinnor är vackert att titta på. Föredrar det framför män. Mer sensuellt. Tänder på individer inte könet. När det kommer till förhållande kan jag inte se mig med en tjej men sexuellt kan jag. Oj oj, min katolska mamma bra att du inte fattar dig på internet.
I framtiden vill jag ha ett stadigt förhållande med en man och sen gifta mig, skaffa barn, blablabla. Men jag tror att t.o.m då kommer jag vilja ha "umgänge" haha med ladies.

Så vi hoppas att den lyckosamma man som gifter sig med Paulicious är väldigt, väldigt openminded!



Jag är glad att jag har/funnit mina soulmates myspace glitter



Kommentarer
Postat av: Camilla

Aww, nonnii får vara med på paulious blogg ;). Är glad att jag har dig som vän också love! Sorry att jag inte hörde av mig i helgen förresten, men var fett bakis på lördagen så vi bara slappa hela lördagen, palla inte festa! Puss på re o ge mischo o mami en puss också! <3

2008-10-20 @ 20:13:29
URL: http://camillanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0