Tvfobi

Bortse från det tidigare inlägget. Är man torsk så är man.

Jag har utvecklat en fobi, kära vänner. Tvfobi, det finns inget specifikt namn på den sortens fobi. Efter min överdos av tv-tittande under min arbets s ö k a n d e period har jag nu sagt upp bekantskapen med the can. Den får gärna väsnas men jag tänker inte titta på skiten. Aldrig mer.
Därför blir dessa kvällar med Idol tex lite svåra för mig. Skulle träffa en utav mina bästa killkompisar Pelle men han ska se på Idol. Prioriteringar var namnet. Jag får vänta en timme. En hel jävla timme. Hoppas det blir värt det.

Vad gör du nu när du slutat titta på tv? frågade min psykolog mig.

-Är social med vänner, målar tavlor, går promenader, bakar med mamma o massa andra saker, svarade jag.

In my white polish ass.

Sanningen är att jag dricker öl, vin eller sprit, klipper håret med min nagelsax, knullar inför mina grannar, snackar skit om folk, tar sönder andras saker medvetet, skriker skällsord, hotar mina närmaste, gör av med föör mycket pengar och dylikt.

Det människor inte vet har de ingen aning om.



Kommentarer
Postat av: Amanda=)!!

Jag tycker att du e skit roligt.. Skriv mer mer mer!



PUSS!!

2008-10-31 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0