Tips från coachen

Vi har ju alla varit på dåliga dejter.

Kommer ihåg en dålig dejt jag var på. Killen var ganska söt men hade världens torraste humor o personlighet. Jag satt och funderade på hur jag skulle bli av med fanskapet. Tänkte på vad jag skulle dra för nödlögn. I samma sekund körde 2 polisbilar förbi. Då låtsades jag bli paranoid och gömde mig. Snubben började undra varför jag gjorde det. Förklarade för honom o sa att jag var efterlyst. Sekunden efter ringde han en taxi och drog hem. Tydligen var han inte intreserad av en criminal gangsta.

Så om ni hamnar i en liknande situation mina kära vänner har jag några tips på hur man på bästa sätt avslutar en hemsk dejt från helvetet ;

  • Be din dejt att köpa med sig tamponger. Berätta gärna och ingående hur kraftig mens du har just nu.
  • Se till att ha din släkt och familj där och hälsa din dejt välkommen till familjen.
  • Börja prata om hur lik din dejt är ditt ex.
  • Säg att du inte tror på sexuell kontakt före äktenskapet då din dejt försöker kyssa dig.
  • Berätta att du vill ha ett barn med din dejt. Helst innan veckans slut. Du måste helt enkelt göra ditt ex svartsjuk.
  • Berätta för din dejt om alla dina ex och hur extremt dåliga de var i sängen. Avsluta att gråtande utbrista att du aldrig skulle kunna tänka dig ha sex med en kille igen.
  • Berätta för din dejt att du gjorde som Britney Spears, du rakade av dig håret igår och skaffade peruk.
  • Berätta öppet för din dejt att du har ett besöksförbund mot samtliga dina ex och du kan fortfarande inte förstå varför.
  • Säg på en gång att du tror inte att det här kommer att fungera, då din dejt kommer för att hämta upp dig för första gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0