Cleaning out my closet




Ser ni det jag ser?? Paulicious har rensat sin garderob!!! Oh yeah, baby... Trodde aldrig jag skulle ta mig an detta projekt. Men nu gjorde jag det och gud vad bra det känns. Renässans is the word. Pånyttfödelse för er som skolkade er igenom plugget. Medan jag har kämpat har någon bara legat i sängen och inte bidragit för fem öre. Tack lilla du!
Har även gjort en rosa scarf till henne som hon har på bilden. Nu vill jag inte få frågan "Är det en tjej eller kille?"
Någonsin igen, capish?! För jag tar lika illa upp som föräldar till barn där människor inte ser skillnad.

Nu måste jag busa lite för någon har vaknat ur sin 12 timmars koma och är väldigt leksugen. Sen ska vi gå och hadla frulle på turk-kiosken.

Idag är det fredag mina pärlor. Jag har lovat mig själv, min sambo, min psykolog, min mamma och Gud att jag ska ta det lugnt. Men ibland håller jag inte det jag lovat. Bjuder någon Paulicious på ett X antal glas rödvin kanske jag hamnar i Haparanda. Det är liksom grejen med mig.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0