Ytlig

Nu ska jag vara ytlig vilket jag nästan aldrig brukar vara. För jag tycker sånt suger hästballe. Men kanske jag känner mer samhörighet med alla andra bloggare nu...

Mitt stora trassliga problem just nu; mitt hår!
Just nu måste det upplevas för att man ska förstå. Det är stort, lockigt, ojämnt klippt, torrt, fult färgat och som mig, jävligt slitet. Jag försöker färga det men håret vil liksom inte ta åt sig av pigmenten. Hela dagen har jag dragit i det. Det är en sån grej jag gör, ovana kallas det. Sen har jag sagt; jag har ont i mitt hår! Har du också haft det? Svaret jag fick var; neej.

Oh, what a problem. 

Men kära läsare (ni är väl typ en halv mille nu haha). Paulicious har lösningen. *Trumvirvel* jag ska klippa skiten! För nu har jag som alla andra superstars fått en egen frisörska. Hon bor i huset bakom mig, nära och bra. Är hon duktig anställer jag henne som min stylist, på heltid. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0