Addicted

har jag blivit! Har 1000 grejer att göra ändå sitter jag här och bloggar. Å vet ni mer vad jag är beroende av? Jo, spagetti! Äter det typ varannan dag åt det nyss. Mamma frågade häromdagen om jag ville ha fiskpinnar. Mmm, med spagetti, svarade jag. Öhh what?!!
Idag är det en pissdag som jag brukar säga. När det är blött o trist ute. Just det var så mitt spagettiberoende började. Jag jobbade på ett företag här i orten och varje dag det regnade åt jag spagetti till lunch. Sjuukt! Regn och spagetti kanske hör ihop på nåt sätt? Nää nu ska jag återgå till det jag borde göra, annars får jag magsår.
Vad har ni gjort idag? Mår ni bra??

 
Johan och Sandra med spagetti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0