Den nya trenden...

Det här kommer aldrig bli en modeblogg. Men en trend som vi välkomnade i helgen var Hollywoods "skiljsmässotrend".
Det går ut på att man efter en separation eller skiljsmässa firar det ordentligt. Med fest! Man är glad helt enkelt och häller i sig allt drickbart inom synhåll. Andras drinkar funkar också. Detta gjorde vi i helgen då min vän avslutat ett förhållande.

Det raggades och dansades. Poliser blev diskriminerade på öppen gata. Folk blev blåsta. Människor var sugna på korv. Vissa badade. Pizzor lades i hemmet. Mobiler delades på mitten. Vissa blev anklagade för att ha "för stora pupiller".
 
Men det bästa av allt var nog kvällens ragg. Jag brukar inte vara den som är avundsjuk på mina vänner. Men den här kvällen hände det nåt inom mig. Jag blev avundsjuk på min kompis ragg! Ville nästan skrika "jag vill ha honom!!!"
Men det var försent. Han hade redan fastnat för min vännina *suck* Så jag fick låtsas vara glad för deras skull. Tog en bild på dom iallafall.



Kommentarer
Postat av: peter

vart de nå nyppa då=) för erica hehe

2008-09-27 @ 16:27:02
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Birre du är ju gift,,,har du glömt bort det redan ??

2008-11-08 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0