Dräggel



Den här sötnosen träffade jag förra veckan.
Visst är han fin? Gissa vem som drägglade
på vem?
Lillson heter han men jag kallade honom Bruto (dont ask me why). 
Min vovve ville inte leka med honom. Istället fick jag göra det. Det är ju så tråkigt för mig att leka med min egna plutt (lät det sexistiskt bara i min öron?).
Vi brottades i skogen jag å Lillson aka Bruto.
Jag struntar i om jag får lera på kläderna.
Jag rullade ju mig i bajs i helgen förfan!
Iallafall var det kul att brottas till jag låg under hunden med huvudet precis vid hans sköte.
Vi hamnade i en suck my dick-position och jag bangade totalt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror jag måste sova nu.. mina ögon håller på att åka ihop, så nu är det alltså dags att bädda soffan//Din

2008-09-24 @ 01:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0