Fucking day...

host host! Hela tiden snart stryper jag mig själv. Orkar inte vara sjuk!
Min dag var rätt okej. Sen skulle jag iväg på ett viktigt ärende och det gick inte bra för Paulicious. Vad hände då? Jag tappade allt! Blev ledsen ville börja gråta men då skulle ju folk börja undra. Efter det började jag snacka om samhällets struktur (öhh, ookej?). Sen gick det över och jag blev grinig. De som känner mig vet att när jag väl blir det blir jag grinig som en liten bebis! Inget duger. Inget. Nothing. Nada. Så jag gick runt och sa spydiga, otrevliga saker. Tyckte livet var skit och inte värt att leva. Efter det började jag sakna pappa (eller kanske hans plånbok?) och jag ville hem till honom. Men det är inte gångavstånd dit direkt.
Det fick bli mamma. Hon pussade mig och sa att hon älskade mig, genast kändes allt pyttelite bättre.
Nu vet ni vad ni ska göra när jag blir grinig. Men jag vill ändå till pappa som en liten snorunge. Han gör roliga saker med mig som inte mamma gör. Han lagar mat åt mig (det jag vill äta), serverar frukost, cyklar med mig o vovve, fikar med mig, dricker drinkar med mig, röker cigarr med mig, går på restaurang med mig och sen tvättar han mina kläder och gör rent mina skor. 

Pappa åh pappa vad jag saknar dig just nu!


Kommentarer
Postat av: Camilla.

Jaa, din pappa är GRYM! Men det är Zofa också! i just love them! O DIG också såklart! Puss lovli.

2008-10-09 @ 17:49:44
URL: http://camillanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0