Im sick!

Igen! Var frisk i typ 2 dagar. Sen sjuk igen. Har fått för mig att jag lider av bihåleinflammation. Har haft det förut känner igen symptomen. Åh, stackars mig(ingen annan säger det)!
Var hos min läkare förra gången och det var kul. När han skulle undersöka mig sa han får jag titta i halsen? Jag gapade, då sa han duktig flicka! Haha som att jag var en liten unge. Tyckte det var så gulligt. He is the man!
Fryser hela tiden mest om arslet konstigt nog. Tog ett bad sen mådde jag myyycket bättre. Det var då tanken slog mig, vi har heligt vatten!


Kommentarer
Postat av: Erica

Stackare.. kan bero på jordens undergång, jag har sjukt ont i huvudet, tror det beror på samma.. har jag rosa text i min blogg? mer än vad jag visste..?! Haha bilden liknar karin när vi skulle duscha henne! ;) Puss och krya på dig

2008-09-10 @ 11:43:23
URL: http://ericae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0