Ja, jag är påväg!

Inte att jag ska åka någonstans. Utan att jag är påväg att blogga. Det var fyra dagar sedan men det känns som fyra år! Trodde inte jag skulle blogga på ett tag men så kom den. Kretiviteten omfamnade mig och viskade "Skriv, skriv du vackra intelligenta varelse!"

Nu kan du inte kalla mig tråkis. Fast det var gulligt.

Har hittat tre jobb som jag vill ha. Kors i taket! Nu är det bara att hålla tummarna! Tanterna på arbetsförmedlingen vill att jag ska söka jobb inom minst fyra olika områden för att man bör göra det samt att jag har kompetensen. Men fuck off old ladies! Jag ska ha mitt drömyrke (for now) och inget annat.

Var inne på mitt gamla jobb för ett tag sen. Jag hade beställt en kabel men det hade tydligen inte min fd kollega prioriterat högt. Kabeln fanns inte på plats. Jag fick spel och sa " Om inte du fixar den där kabeln kommer jag bomba hela företaget! (som tillhör hans pappa)" Då svarar han " Då kommer jag stoppa din hund i en mixer!"
Dom råa orden gjorde mig glad och jag snodde en grej som kompensation innan jag gick.

Veckan efter ringde jag och presenterade mig som Norrorts-polisen och han svarar "Goddag, goddag!"
Goddag?! Haha! Vi lever inte på 50-talet. Got ya, sucker!


Two cars burn after a bomb attack in the northern Iraqi city of Kirkuk, November 20, 2003.   Three people were killed and six were wounded in a bomb attack outside the offices of the Patriotic Union of Kurdistan Party, whose leader is currently head of Iraq's U.S.-appointed Governing Council.  Photo: Anatolian via Reuters, 11/21/03



Skyldig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack FD tråkis.. ikväll ska jag på tjejmiddag, supa skallen av mig.. undra hur denna kväll slutar.. lust att mötas på ett glas senare inatt? ;) /ERIK tha man!

2008-09-17 @ 14:15:58
URL: http://ericae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0