Otacksamma jävlar (det kryllar av dom)!

Min mamma fick ett restaurangbesök av sitt jobb och skulle sedan betygsätta maten, servicen, osv. Det jag inte visste var att hon bjudit med sina polare (som jag inte älskar direkt) att hänga på. Kul!! Alltid när vi ska göra nåt drar hon med nån av sina dryga kacklande vänner. Vi mötte hennes 4 vänner (mamma skulle bjuda alla) vid restaurangen som jag gillar. Gick in beställde och maten fick vi in jättefort. Min mat var god mammas också. Men de andra... De började klaga direkt! Riset var inte varmt, biffen var svårtuggad (kanske för du har löständer, kärring?!), det var inte gott kryddat, jag gillar inte den här typen av mat mm.
Jag blev skitförbannad!!! Aaaaa!!! Men jag lugnade mig då jag vet att jag det inte är hälsosamt att hetsa upp sig (har slutat med det, det borde ni också göra). Stämningen dog iaf och för mig är den minst lika viktig som maten. Så jag tappade aptiten med humöret.
Min mamma är snäll och bjuder dessa människor något de aldrig skulle göra för henne. Då klagar de på allt när de själva valt sin mat! Hur otacksam får man vara?? Lägg ned. Jag skulle aldrig klaga om någon bjöd mig på nåt som inte passade min smak. Man äter och håller sin käft och ser glad ut. Ni är medelålders och läser inte min blogg men...
Om ni stod och svälte av hunger o törst skulle jag inte ens pissa er i käften!!!



Kommentarer
Postat av: Erik(a)

Dom kunde väl stannat hemma och käkat surkål istället då =) Kram på ré /Erik

2008-09-06 @ 21:05:56
Postat av: Erica

tack o hej

2008-09-06 @ 22:26:57
URL: http://ericae.blogg.se/
Postat av: Paulicious

ja eller hur? kanske därav humöret. de äter ju sur-kål haha

2008-09-07 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0