Pippi-humör

Skulle skicka lite cv:n hit å dit. Men det gick inte minsann för jag är på Pippi-humör. Då är jag sprallig, vill färga håret, ha på mig klänning med långa strumpor och springa runt och leka. Någon som är sugen? Skulle jag hamna på krogen i detta tillstånd skulle de med säkerhet slänga ut mig.
Vad gör det? Jag är Pippi! Starkast i världen, svarar jag då!

Inger Nilsson som Pippi Långstrump.

När jag jag var liten trodde jag på allvar att jag var Pippi Långstrump. Var helt fascinerad av denna karaktär (and I still am). Mamma har berättat att jag kunde gå in en sorts "Pippi-trans" och då kunde hon knappt snacka med mig.
Jag var väl upptagen med Herr Nilson eller Tommy å Annika helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0