Sådan herre - sådan hund?

Man hör ju ofta att hundar liknar deras ägare. Min granne säger ständigt till mig att min hund och jag är extremt lika.
När hon möter oss kan hon säga, men gud vad du ser trött ut och hunden också! Öhh? Hunden trött? Har jag missat att hon var på stureplan o festade igår??
Eller som när jag hade med hunden till jobbet. Då ringde min arbetskollega Maria sin dotter och sa " Du måste träffa P (mig), hon har en liten hund också. Som ser precis ut som henne! " 

Dessa likheter vet jag iallafall om att vi har:
  
   vi kräver mycket uppmärksamhet
   vi är envisa o bortskämda
   vi tycker om att bli klappade
   vi hatar när det regnar 
   vi tycker om värme
   vi tycker inte om att gå i koppel 
   vi tycker om att leka med bollar 
   vi uträttar våra behov utomhs 

  
      
                                                             
Tycker ni att vi är lika (förrutom att hon ligger på rygg)?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du ju ta och uppdatera lilla tråkis/Erik

2008-09-14 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0