Vad är det som händer?

 
Jag skrev tidigare att jag lever la dolce vita Men det mina kära vänner har ändrats. Sen klockan 06.30 (blir väckt av min prisessa då) har jag sopat, torkat, hängt tvätt, vikt tvätt, diskat, organiserat i hyllor och moppat. Fast jag var jättehungrig slutade jag inte städa, jag var i trans! Detta beetende har pågått i några dagar. Om någon (läs mamma) stökar ned, skriker jag "Ta bort det där!!!" Im a crazy mothafucka! Jag känner inte igen mig själv. Frågor som, vem är jag? Vad håller jag på med? dyker upp i skallen. Nu kom i skrivande stund kom min hund och rev mig sen rapa hon mig i ansiktet.
 
Kanske städar jag för att rena mig från mina gamla synder. Både Gud och jag vet att dom var många. Det kan vara anledningen. Egentligen borde jag gå till min terapeut men hon är så jävla paranoid och knäpp. Hon borde fan söka hjälp! 
 
Men lite rädd är jag för mig själv. Man vet inte vad som kommer härnäst fönsterputsning, kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0