First time baby...

Faan det här känns skitskumt. Jag kommer iaf inte skriva ingående om vad vart jag varit/gjort om dagarna då jag är nojjig över att de finns stalkers som är besatta av mig på sjukliga sätt! Seriöst, kommer någon överhuvudtaget läsa detta? Skitsamma jag skriver ju för min egen skull också. Det var på tiden att ta upp skrivandet kändes det som. Skriver man inte blir man dum och sen med tiden dummare. Det vill inte jag bli! Skrev nyss ett inlägg men det "försvann" jag fattar noll av detta. Så förvänta er inga bilder eller nån snygg design (hjäälp!). Här kommer ni få ta del av mina seriösa Dr Phil / Dalai Lama tankar och mina mindre seriösa Pippi Lotta Krysmynta tankar! Okej är jag redo? Yes wiiiiiihiiii nu kör vi!

Det är fredagkväll och jag softar med vovven (vad annars?) haha. Skiter i att det är fredag för mig är det ingen skillnad på veckodag. Im a free spirit! Imorgon ska mamma och jag på restaurang och äta det ser jag framemot. Det var hundra år sedan vi gjorde något trevligt tillsammans. Problemet? Jag har hela garderoben full av kläder men ändå inget att ta på mig!!! Aja får lösa det imorgon.
Jag är hungrig, det är jag ALLTID denna tid på dygnet. Tråkigt att äta ensam. Det är fan det tråkigaste i hela världen!!! Right? Isabelle, ring mig så kan jag äta o prata samtidigt! Neej nu ska jag till köket för jag vill äta frukt. I love frukt det är det bästa bästa! Vill du göra mig glad? Gör fruktsallad och kom till Paulicious nu!

Hoppas ni har en trevlig kväll!

*Slick*
                                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0