Yesterday

pratade jag med min vän Eric(a) och självklart började vi snacka om bloggar. Alla bloggar ju! Så kom vi in på Kenza ämnet. Seriöst hennes inlägg, hur roliga o stimulerande är de? Inte ett shit! Typ: "Idag var jag i skolan sen åt jag lunch ikväll ska jag fika med en kompis. Jag lägger in en bild på dagens outfit senare".
Öhh? Okej, kul verkligen underhållande *not!*. Hon är ju ändå en smart brud men kanske inte född med gåvan att kunna skriva? Vad tycker ni? Kanske man själ var så när man var 17? Kommer faan inte ihåg. Det sjuka är att hon livnär sig på sin blogg. Hon får ca 50 000 i månaden. Det är en galen värld vi lever i! Å vad e grejen med cigg på varje bild?! Tror hon att hon är Kate Moss eller? Usch, äckligt. Kanske hon blir sponsrad av Marlboro?? Röksluska, skulle min vän Pelle säga.

Light it up, strike a pose and die in cancer!  

image

Kommentarer
Postat av: Eric(a)

Hahah.. jadu, vad ska man säg? Ska vi röööka och dricka på uteplatsen och ta massa outfitsbilder på våra slitna mjukiskläder?! /Eric

2008-09-08 @ 10:15:56
Postat av: peter

håller me...kenzas blogg och blondinbellas suger ju...bla bla..idag har ja skor från la bla..och???..hatar deras bloggar

2008-09-27 @ 16:28:55
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0