Inteblogga

Jag är inne i en period - inteblogga heter den. Do you still love Paulicious? Tänkte lägga ned men nu skriver vi igen. Istället har jag stått i köket och bakat. Kreativiteten måste få utlopp på ett eller annat sätt. Pluggat, jobbat, festat lite och haft mycket tankar. Ovanligt mycket. För mycket med andra ord. Överväldigande. Var på en arbetsintervju idag det gick suveränt. Nu väntar jag på besked.
Sen är jag fortfarande sådär löjligt kär. Trodde inte det var möjligt. Om han går iväg i fem minuter saknar jag honom. Jag är patetisk. Romantiker. Sån är jag. Han vill att jag ska måla en tavla till honom. Vad ska jag måla? Jag vill måla en stor, svart kuk men han kanske inte uppskattar det. Imorgon ska jag upp tupptidigt till skolan men sova? Nej då kollar jag Oscarsgalan och bloggar hellre. Sover ni?



Jag blundar, ler och längtar till våren.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sluta aldrig skriva kohanie!



PUSS din polska pirog

2009-02-23 @ 20:19:19
Postat av: peeeeter

inte läga neer nej nej nej..=)

2009-02-24 @ 17:47:59
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej var gärna med och tävla om ett underbart armband från Pandia på min sida!



http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html

2009-02-25 @ 19:52:28
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Suger Dady

- Lägg ner skiten eller bränn upp D om D går,D här med ditt bloggande... :) NEJ, NEJ, NEJ,skojar bara.



Jag behöver detta från dig som min vän, när vi inte pratas vid, eller ses, så vill jag lästa dina åsikter eller galna tankar.



/ That is my opinion

om D räknas el betyder

ngt - LOV YAA- Suger.Dee

2009-03-05 @ 12:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0