Update

Sex dagar sedan jag bloggade. Jag är en rutten fisk. I helgen har jag druckit öl med V´s kompisar, hälsat på V´s mormor och ätit god mat och druckit vin skönt att man kan det med henne, hon är 73 bast. Respekt! Efter det gick jag till frissan lite lullig. Hon såg lite sliten ut men det gjorde nog jag med. Hon ställde några frågor och jag svarade; nu förstår jag inte riktigt vad du säger. Det är kul när folk inte ser skillnaden mellan blåst eller full. Sen kom Suziekay och hennes blivande, han var bedårande kan man säga så om en snubbe? Vi fikade, åt middag, drack fler öl och umgicks. Sen har jag ätit pepparbiff, jag brukar ju inte äta kött ofta men den där biffen knullar min mun, badat lilla M och pluggat, jobbat och shoppat lite.

Vad har ni gjort?

Jag glömde en grej, efter att klämt och känt på mina kroppsdelar som förändrats tog jag beslutet - jag ska börja träna! På gym, bland riktiga människor.





Kommentarer
Postat av: peter

hehee...du e störtskön asså..

2009-02-07 @ 13:19:47
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: Anonym

dilemma om helgen ge mig råd, ungefär samma tanke när det gäller fest? k som säkert el chans på jättefest, vad sk du göra. mvh vi som ses för sällan

2009-02-10 @ 02:44:09
Postat av: Suger Dee

Schoo Paulicious !



Har läst din dagens blogg som du har signat idag, skön som vanligt, älska dina spicade inlägg som

man hittar mellan raderna...



O va R du hadde tänkt tränna på gym förnågot på

din `beautiful Polish body`??? :)

/ Miss U lov- Suger Dee

2009-02-11 @ 03:25:18
Postat av: peter

uppdatering? min vän haha..

2009-02-20 @ 18:15:57
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0