Blablabla

Pluggat. Det är det jag gjort. Sovit också. Många negativa energier har cirkulerat. Det är extra tungt då, Men va fan, det är bara att plugga ännu mer. Ta den vägen, det finns nog ingen annan. Imorgon ska jag upp tidigt. Usch. Jag gillar inte tidigt, tider eller rutiner. Sån är jag. Men det är bara att inte tänka för mycket, kliva upp snabbt med rätt sorts energi lite överdriven, kleta på sig färgglatt läppstift och ta tag i dagen. Glöm inte att göra det enkla - le mot världen. Den kommer garanterat le tillbaks! Nu tror ni att jag rökt pizzakrydda. Men nej. Ska jobba på fredag och lördag, det ser jag framemot. Har hört rykten om festis på lördag. Oii ooii. Håll i er för fan.
Likheter och skillnader möts.
Man vill nästan köra en trekant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM jag vet hur du känner dig min wannabe pluggis... men vettu, du må hata rutiner, men det är det enda som hjälper. struktur, hålla sikte på mål, elöna sig själv och vara klappa sig ibalnd och säga: fan, jag är rätt bra när jag försöker :) jag tror på dig, jag har alltid vetat att du egentligen är einstein i en porrig polack-kropp. pröva lyssna på en låt när hjärnan slutat fungera: The world at large- av Modest mouse. inte för att din mus behöver vara modest.. :) puss

2009-01-26 @ 23:30:04
URL: http://egofix.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan kanske ställa upp om du ger mig dina siffror,

2009-01-28 @ 00:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0