Makes my heart smile

"P du fixar skolan, du fixar allt de handlar bara om att härda ut, det är värt det i längden"
skrev Caroline till mig på fejjan.

Jag har fått många lyckönskningar av mina kära vänner idag påväg till plugget. Tack! Det betyder mycket för mig. Ni värmde mitt hjärta. myspace glitter Tänk att några ord kan göra så mycket för själen och framförallt humöret.

Det är introduktionsvecka i skolan. Har redan uppdaterat mig med böckerna här i soffan. Snart kommer jag hänga hos min stödlärare Issa. Kollat nyss på Love my way - min favvoserie från Australien. Kolla den! Nu hoppas jag att Paulicious somnar i god tid i natt. Eller har vi passerat den magiska gränsen ?


V försökte muntra upp en deppig Lilla M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0