Fiskoljan löser allt

Idag har jag varit ur balans. Dessa ord kom ut ur min mun när jag förklarade mitt
tillstånd för V. Han skrattade. Ville döda honom. Jag har av ren lathet slutat käka
mina omega3 tabletter. Det skulle jag inteha gjort! Omega3 är nämligen jättebra
 för nervsystemet.  

Visste ni det?

Varenda litet högt ljud har fått mig att skrika högt. Jag har slagit V ett antal gånger (han slår tillbaks varje gång, oroa er inte). Någon fick en spark i arslet när den stod i vägen. Har inte gjort det jag skulle idag. Inne på mataffären fick jag beslusångest över vilken sylt jag skulle välja tänkte ringa V då så han kunde ta det beslutet men jag hade inte min mobil med mig. Min jävla tegelsten ska fan köpa en ny snart. Har inte ens käkat pannkakorna. Gjorde kycklingsallad istället med dressing. Ingen laktosfri-dressing, detta var ett medvetet val. Ont i magen. Då skrek jag ännu mer. Bebisskrik. Skulle lätt kunna rensa jorden från avskum med mina nerver utanpå kroppen. Nu börjar Intervention på¨femman. Bäst, the real shit. Ska ta en pannkaka med fiskolja och sen fixa mitt barr till hår. För efter en sån här dag står det rakt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0