Hello! Im not dead

Hej ni! Jag lever, inte så mycket men jag finns. Är jätteförkyld, snoret rinner som tårar nedför kinderna. Fräscht. Imorgon ringer jag läkaren. Sist jag var där sa han att min skiljevägg i näsan var sned. Sedan tröstade han mig med; ingen är perfekt. Nån dag senare gick jag till frisören, hon konstaterade att jag hade mer hår på ena sidan av huvudet, en virvel i luggen, att min hårfäste var ojämnt och tusen andra ting. Tur att jag har vänner som förklarar hur fantastisk jag är!
Men denna förkylning, trodde jag hade undkommit sånt tjafs. Men nej! Den kunde inte komma mer olämpligt. Jag måste ju gå på lektionerna i skolan och plugga, jag måste jobba på mitt jobb som är relativt nytt och till sist måste jag på introduktion för ett nytt jobb på onsdag och torsdag. Help!!! Hoppas farbror doktorn skriver ut något fint till mig. Någon magisk kur i en vacker butelj med skimrande grönt innehåll som återställer mig på ett ögonblick. Nu Judge Judy - den hetaste av dem heta! Krya på mig! Krya på mig ska jag nu!



Puss på er (blandat med snor)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haalllååå skriiv mer! jag vill läsa ju

2009-01-29 @ 18:27:45
Postat av: Paulicious

Självklart ska jag skriva mer =)

2009-02-01 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0