Surfa på vågen

Ställde mig på vågen idag. Vägde 8 kg mer än vad jag trodde! What??Jag har på rent jävla allvar trott att jag ska väga likadant resten av livet men icke det. Tänker inte skriva hur mycket vågen visade. Eftersom det inte är mycket för den här stora världen. Men mycket för Paulicious! Det mesta jag någonsin vägt. Kanske börjar jag bli vuxen? Blir det en kvinna av detta flickebarn? Har ju inte ätit så mycket på sistone, trodde jag. V har gått ned i vikt närmare bestämt 10 pannor. Jag knullar ett streck. Han säger att han är så kär så han behöver ingen fast föda. Däremot coca cola. Men jag då, hur har jag lyckats? Sen kom jag på det. Det är V´s förtjänst. Han har köpt läsk, godis och chips och dip till mig varje dag, nästan. Ibland när jag varit sur har han gett mig en chokladkaka. Han har vid olika tillfällen kommit med kommentarer som; "du är så olik mina tidigare flickvänner". De var nog väldigt kurviga kvinnor dom där flickvännerna. Sådana han kunde sova på utan att få nackspärr. Sådana som åt upp hans kuk istället för att suga. Sedan blev han kär i ett skelett som drack sprit till frukost. En vinstlott i livets lotteri, kallar jag det. Kanske försöker han göra om mig och jag inte fattat det först nu.

Min gamle vän brukar säga; ack, ack käre polack.

Kommentarer
Postat av: peter

hade sama problem när ja såg våg hehaa-----när ja festar me dej..när ja får en bjudan =)..ska ut på lörda bla..??kan de va nåt?

2009-01-19 @ 17:20:21
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0