2008

Alla andra har gjort den. Min kreativitet brister så jag kör en ripoff. Här har ni den.

Good stuff 2008:
Allt festande jag är kung!
Jag börjar blogga.
Blir tillsammans med mina drömmars man utan större övertalning. Goda ting händer goda människor.
Mamma vinner 1:a pris i en stor kock-tävling.
Återupptar kontakt med vänner från förr som SugarD, Carro och Josse.
SuzieKay. Världen behöver oss.
Får bättre kontakt med Issa. Jag älskar dig.
Får en resa i födelsedagspresent. Till min släkt.
Hittar mig själv. Jag älskar mig.
Säger upp mig från jobbet.
Kommer fram till vad jag vill utbilda mig till.
Tatuerar mig. Bra och dåligt.
Går till frisören istället för att använda kökssaxen.
Köper en varm dunjacka. Moget.
Säger upp kontakten med diverse personer utan sunt förnuft. Världen behöver inte er.

2009 är väldigt välkommet. Härligt med en nystart. Nu jävlar kör vi!

Kommentarer
Postat av: peter

Härligt med en komentar från dej igen..länge sen nu hehe.

2009-01-06 @ 19:19:29
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0