Bad people

Haft en underbar helg. Tråkigt med folket runtomkring. Folk vad fan vet ni? Ni ser mig en snygg, smart brud med mycket erfarenhet av livet och allt därtill. Ni dömmer mig. Jag har aldrig dömt er. Dömmer ingen eller inget utan vetskap. Endast idioter som gör. Ni är fan äckliga små råttor som inte är nöjda med era patetiska små liv. Hata inte mig för mig avundsjuka är inte skönhet. Jag skulle kunna nita er en efter en men ni förtjänar mer än så. Följ erat inre och en dag skall ni finna det jag funnit och därefter kan ni kommentera mig. Ingen är perfekt men jag är nära och ni kan inte ta det. Jag kan bara beklaga mig för storleken på era människohjärnor.

Hur vet man vilka vägar livet tar när man är oförberedd?

Man vet inte man reagerar som kroppen säger till. Men så öppnar himlen upp sig och det kommer en ängel till mig. Jag tror han är utsedd det kan inte vara annat. Det är större än något annat. Jag tackar dig. Ett större hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0