Im a happy puma... Mjauuu!



Jag har haft en underbar dag! Oh Lord! Jag känner livet och kraften. Im taking over the universe. Varenda liten vindpust tackar jag för och suger in luften.

Vi var först på Djurgården mys. Mycket öl och snabbmat. Bästa! Sen på travet på Solvalla. Måste dit igen! Har ni aldrig vart där - åk dit! Härlig upplevelse.

Sen finns DU. Du gör mig gladare när jag är glad och när jag är ledsen vet du precis vad du ska göra. Hur lyckligt lottad är jag som har dig i mitt liv igen för 767612 gången? Väldigt. Vi kan hjälpa varandra och glädjas åt varandras framgångar stora som små. Du kan säga början på en mening och jag avslutar den. Du kan titta på mig och förstå som ingen annan. Du kan säga ett ord och jag skrattar direkt. Du kan berätta en historia och skippa hälften av innebörden bara för att du är inte orkar. Du är lat ibland. Men för dem du håller om gör du allt som står i din makt. Alltid. Vem gör de? Bara DU. 

                                                                                                                                                                                                        ... och jag.


Kommentarer
Postat av: peeeeter

m en vart faan tog du vägen igår..trodde du skulle me

2009-06-28 @ 11:07:51
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0