Trötthet?

Shit asså! Jag jobbade mitt första riktiga jobbpass. Paulicious jobbar natt. Vad annars? Kände mig som en trasig hora på rådmansgatan i morse när alla rushade till sina jobb och jag var påväg hem utmattad i knullrufs. Försökte se normal ut, läsa en metro softa ned. Men nej, bokstäverna hoppade och jag lade ned det projektet. Trivs med mitt nya jobb och kollegor. Det kommer bli grymt!
Dagen har gått i slowmotion. V bjöd mig på lunch och sen mötte vi hans morsa och syrra.
Imorgon hoppas jag att SuzieKay kom hit all the way! Suziekay, kom! Jag bakar chokladmuffins med glasyr.



Hoppas ni som festar har kul i stockholmsnatten jag ska sova sen rushar jag på pink champagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0